Candidatul Ideal
- Studii superioare în domeniul tehnic (Construcții Civile Industriale, Arhitectură, etc);
- Experiența de minim 5 ani într-un post similar;
- Abilități organizatorice și management de proiect;
- Capacitate de a lucra sub presiune, de a planifica și de a respecta termenele limită;
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Cunoștințe Microsoft Office
- Engleza la nivel mediu;
- Posesor permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
- Coordoneaza activitatile din cadrul proiectului supervizand direct echipele tehnice, consultantii si alti colaboratori implicati.
- Stabileste relatii de colaborare pe termen lung cu partenerii, clientii, beneficiarii si finantatorii proiectului.
- Pregateste bugetul si cash-flow-ul proiectului pentru contractele finale in conformitate cu propunerea inaintata, cu comentariile beneficiarului si cu activitatile prevazute a se desfasura in cadrul proiectului, asigurand resursele necesare bunei desfasurari a acestuia.
- Asigura circulatia informatiei in cadrul proiectului si pentru alte departamente ale organizatiei, organizand periodic intalniri cu echipa de proiect si prezentand proiectul celorlalte departamente.
- Asigura rezolvarea problemelor aparute in realizarea proiectului si informeaza la timp echipa de management despre problemele aparute si pe care nu le poate rezolva la nivelul sau.
