Candidatul Ideal:
- Experiență pe o poziție similară de minim 5 ani;
- Experiență în departamentele comercial, tehnic și financiar (in domeniul constructiilor);
- Studii tehnice sau financiare;
- Capaciate de a lucra atât independent cât și în echipa;
- Bune abilități de management al echipei, negociere și luare decizii;
- Cunoștințe dezvoltate privind achizițiile și stocurile de materiale de constructii
- Capacitate de comunicare si negociere în relația cu furnizorii;
- Cunoasterea procedurilor de import – export si a transporturilor internationale
- Cunoasterea pachetului MS Office;
- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si a locului de munca;
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
Descrierea jobului:
- Răspunde de procesul de negociere a tuturor contractelor necesare pentru aria de responsabilitate în conformitate cu cerințele companiei;
- Răspunde de stabilirea procesului de cumpărări, urmărirea și menținerea acestuia;
- Stabilește împreună cu rasponsabilul ierarhic obictivele de performață ale departamentului pe care îl conduce
- Răspunde de menținerea relației cu furnizorii pentru a obține condiții de performanță, calitate, reducere cost și îmbunătățire termene de plată;
- Monitorizarea pieței produselor și materialelor de constructii pe care le folosim
- Negocierea si renegocierea periodica a conditiilor comerciale cu furnizorii nostri
- Creează și menține un cadru legal și etic pentru toate achizițiile;
- Prezintă situații privind costurile de logistică
